.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم بكارگيري نمايندگان بازمانده مجلس نهم در دولت ؛
سيد علي ادياني هم نفتي شد !
شمال نيوز: طی حکمی از سوي معاون وزیر نفت ، سیدعلی ادیانی راد به سمت ...
سيد علي ادياني هم نفتي شد !

علیرضا ضیغمی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی حکمی سیدعلی ادیانی راد را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، در بخشی از این حکم آمده است: "نظر به تعهد، توانایی و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مشاور مدیر عامل منصوب می شوید."

هماهنگی و پیگیری توسعه روابط مالی با سازمان‌ها و نهادهای ذیربط با محوریت امور مالی شرکت، برقراری ارتباط با مدیریت‌های ذیربط جهت ایجاد و توسعهزمینه های مناسب برای سرمایه‌گذاری، ارائه مشاوره‌های لازم به سایر مدیریت‌ها در ستاد و شرکت‌های تابعه به منظور بهبود امور مرتبط با مسائل مالی، حقوقی و اصل 44 خصوصی‌سازی شرکت و ارائه مشاوره‌های لازم در امور مجلس و مسائل متفرقه از جمله مسوولیت‌هایی است که ضیغمی در این حکم بر آنها تاکید کرده است.

سيد علي ادياني پيش از اين نماينده دوره هشتم مجلس از حوزه انتخابيه قائمشهر،سوادكوه و جويبار بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 24 تير 1391
اخه معارف چه ربطی به وزارت نفت داره برادر!
محبوب 25 تير 1391
ادیانی فرهنگی ،نفتی شد شد!!!!!!!!چه جمله ی عجیبی بابا چه می کند این تفکر پولی تو این مملکت ،دکتر، آموزش و پرورش کجا وزارت نفت کجا سید جان معلمی شغل انبیاه بود شما را چه شده است سید بزرگوار دل از شغل انبیا کندی به شغل او صیا پیوستی .انشاالله خیری در این است .
نا شناس 25 تير 1391
واقعا باید بحال این مملکت تاسف خورد...!!!
شمس 25 تير 1391
سلام مبارك اميدواريم به فكر گاز رساني دودانگه و چهاردانگه ساري باشد
MFK000 25 تير 1391
بابا سلام. زیاد هم دلخوش نباشید. حکمهایی که کلمه مشاور در آن بکار برده می شود، یعنی ارسال به پارکینگ سیاسی. یعنی عمر سیاسی طرف بسر آمده و یواش یواش باید غزل خداحافظی را بخواند. البته اگر مشاور وزیر آموزش و پرورش می شد خیلی برایش بهتر بود.
مصطفي اسماعيل زاده 25 تير 1391
هذا من فضل ربی

جناب آقای دکتر سيد علي ادياني

مشاور محترم معاونت وزير نفت ومدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

احتراما"

نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان مشاور محترم معاونت وزير نفت ومدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تبریک و تهنیت عرض می نماید.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم. اراتتمند تان خادم بخش كياكلا

نا شناس 26 تير 1391
با تبريك و آرزوي موفقيت ......دوستان كامنت گذار......مشكل شما چيست ...براي هر مازندراني باعث افتخار است لطفا سعي كنيد عامل كسي نباشيد
بهنام 28 تير 1391
عجب پست نون وآبدار گرفت؟مشششششششششششششششششاور؟
مصطفي 28 تير 1391
سمت جديد را به عضو محترم كميسيون انرژي و رئيس كارگروه تدوين اساسنامه قانون نفت در مجلس هشتم جناب آقاي دكتر ادياني تبريك گفته و ضمن آرزوي موفقيت براي ايشان از مجموعه وزارت نفتي ها علي الخصوص جناب آقاي ضيغمي خواهشمنديم فرصت حضور ايشان را مغتنم بشمارند.
نوید از قائمشهر 30 تير 1391
با تشکر از سایت شمال نیوز ، لطفا عضو كميسيون انرژي و رئيس كارگروه تدوين اساسنامه و قانون نفت در مجلس هشتم وتنها نماینده مازندرانی در کمیسیون انرژی در ادوار مجلس شورای اسلامی را هم در معرفی جناب دکتر ادیانی اضافه می فرمودید.
محمد علی 4 مرداد 1391
جناب آقای دکتر ادیانی
انتصاب بجا و شایسته شما را بعنوان مشاور محترم مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی گرامی میداریم و از درگاه خداوند متعال بهترینها را برایتان آرزو میکنیم .
دوستداران گمنام شما از خاک سوادکوه
معلم 9 مرداد 1391
موفق باشی و همچون گذشته منشا خیر برای بندگان خدا...
وحید 10 مرداد 1391
اونی که گفته معارف چه ربطی داره خیلی بی سواده یا خیلی مغرض .اولا دکترای حقوقه دوما عضو کمیسون انرزی بود سوما قرارنیست یکی تاپیان عمر معلم باشدمگه رئیس جمهور و رئیس مجلس و وزیر نفت و سایر مسئولین همه رشته مرتبط هستند؟ توانای و لیاقت افراد هم مهمه واقعا برات متاسفم
دادا 8 ارديبهشت 1392
با سلام
دکتر دمت گرم - از نوع حرف زدن خوشم میاد حداقل موقع حرف زدن تو مجلس تو همایش - سمینار یا هرجائی منو من نمی کنی با سوادی با حالی پیگیر کار خلق اله - دمت گرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.